onsdag, november 25, 2009

Tom i huvudet...

Ja, nu är det återigen ett tag sedan jag skrev.
Det blir visst så just nu. Har varken tid, ork eller lust för tillfället.
Först o främst har jag en mycket närstående person som jag snart kommer mista i den värsta sjukdomen jag vet, cancer.
Har precis kommit hem efter en veckas besök med stöttning, hjälp & "baravaradär" & kommer åka tillbaka inom kort & stanna en vecka eller så.
Mår därför lite si & så som förståligt är.
Sedan är jag återigen genomtrött, måste ringa & be någon kolla mina blodvärden för att se om min borrelia är borta eller om det finns spår kvar. Känner mig ändå rätt ok efter två hästkurer med penicillin & antibiotika så vi får se.
På hemafronten är det lugnt. Julstöket går varsamt framåt & grabbarna har klarat så gott som hela hösten från sjukdomar . Influensasprutan har jag & grabbarna tagit & det utan större besvär. Lite ont i armen bar men det gick över på två, tre dagar.
Liseberg tog vi i lördags, hur vackert o fint som helst. Stämningsfullt värre. Killarna åkte allt de kunde & junior vann en stor påse dajm, minior slog till med en sån där superstor schweizernöt på 2000 g & själv vann jag en nobless. Synd bara att jag har lagt av med godis för ögonblicket...
Vi va' på Liseberg med några av våra allra, allra bästa vänner & deras två godingar så trevligt va' det absolut även om jag kände mig lite nere...
Nu är det dags att hämta grabbsen från skolan. Lite mer städ & sedan sak här upp med julsaker.
Tyvärr fungerar datorn inte så bra så jag har ingen möjlighet att visa bilder...
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!