torsdag, november 20, 2008

Kreativitet....

Ja, det är bara att fortsätta när man ligger på topp =O). Här ser ni ett urval av julkort jag gjort i år, fler kommer & alla kommer förhoppningsvis bli olika.
jag går just nu en kurs tillsammans med några arbetskamrater som studiefränjandet anordnat & jag kan inget annat säga än att det ger mersmak & är otroligt vanebildande...
Har snart stamkundskort på Simsalabim här i "byn" vilket de säkert bara ser som en fördel för dem.
Till dessa kort har jag använt syrafria cardstockspapper till grund som jag gjort lämpliga storlekar i med en skärmaskin, sedan är jag flitig användare av 3-D kuddar & glitterlim (inte den man köper i affären utan en lim som man även kan använd till kläder, den sitter mycket bra & rinner inte ut), olika fina papper bl.a från "Tilda" serien, olika band & snören. Är oxå hängiven rivlinjalanvändare & det blir verkligen superfint med rivna linjer samt att man "tatchar" kanterna med valfri stämpelfärg.

//Veronic@

1 kommentar:

  1. Oj, vad du är duktig. Jag önskar mig ett till jul.:D Sååå fina!

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!