måndag, november 24, 2008

Mera scrapbooking...yehaa!!!



Idag är det måndag och det har litegranna kommit att bli min favvo dag. Det är nämligen på måndagar jag och några sköna arbetskamrater åker till studiefrämjandet och ger allt av vår kreativa sida. Tillsammans gör vi som ni redan vet kort och idag berättade vår ledare att vi skulle få prova något nytt, självklart blev vi glada och tjöt närmast av lycka när hon visade oss hur man scrappade egengjorda minialbum!!! Va fasen, det såg ju kanonsvårt ut!!! MEN, det var det inte hehehe. Jag gjorde fyra stycken och nästa vecka ska vi ta med oss kort som vi ska sätta in i albumen, de ska givetvis dekoreras fint med och nu har jag snart tre julklappar redo. En var till kidsen, en till gubben och själv får jag en söt en jag med!


Nästa vecka är sista gången och det känns lite jobbigt....så vi beslöt att vi i arbetslaget ska fortsätta träffas så många måndagar vi bara kan, man får ju så mycket mer inspiration när man är fler och dessutom kan man låna diverse materiel av varandra.


Ha en superbra kväll, nu ska jag själv gå och lägga mig!
Kraaaam
//Veronic@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!