lördag, april 18, 2009

Gårkvällen...

Igår va' jag, min man, B & H på Big Comedy här i stan. Fy 17 va' kul det var.
Det var längesedan jag skrattade så mycket & länge.
De höll på dryga 90 minuter & jag lovar att jag hade ont i käkarna efteråt. Leendet satt i från start & en stund efter de slutat.

Vi hade "turen" att hamna på första raden i mitten!!! Så jag tror alla fyra av oss åkte på en del gliringar & skämt, inga allvarliga saker utan bara skoj så det var bara att fortsätta se glad ut & hänga med i svängarna.

Jag skrattade mest åt Johan Rehborg, Peter Wahlbäck , Johan Glans & Henrik Shyffert. Fy fasen va' bra de var, helt otroliga.

Tyvärr fick man inte ta kort under deras uppträdande så jag kan inte visa så mycket mer än min skrift.

Efteråt gick vi & tog en öl på puben, jättemysigt. Man skulle vara ute oftare. Vi bestämde oss för att ta en fest i sommar när P kommer hem på lite ledighet så så får det bli.

Själv fick jag nöja mig med att glas cola eftersom jag hade den "äran"
att vara chaffis men jag kan ha kul utan alkohol så det va' helmysigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!