söndag, april 19, 2009

Roligaste klippet denna vecka...

Skrattade så jag grät, fy fasen va' bra detta var!!! Klippet gav min bloggkompis "Lena" ut först & jag bara måste lägga ut filmen även för ER!!!
De är så klocklika i sin egna tolkning av min absoluta favoritdans & jag lägger även ut en "riktig" länk med den bästa dansen någonsin. Försök & sitt still eller i alla fall att INTE gunga med i takten.

Tyvärr ha de som lagt ut klippet valt att inaktivera filmen för visning på bloggar, så klicka på länken & kolla via youtube så fungerar det!
http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg&feature=related

& den riktiga dansen. Kolla hela för slutet är helt fantastiskt, måste se dem nästa gång de är i Svedala!


Enjoy!!!!

1 kommentar:

  1. Ja visst är dom fantastiska. Jag höll på att skratta ihjäl mig!

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!