fredag, april 17, 2009

Nästa drag...

...blir att vänta på att min man ska åka iväg (han blir ju borta ett tag...) & sedan ska jag nog börja renovera lite hehehe, gjorde det förra gången han var iväg & då målade jag om hela övervåningen till grabbarna bus. Det blev fint & riktigt killigt.
Nya projektet blir att måla alla listerna i vardagsrummet vita, samt kanske i sovrummet. Men helt klart ska jag göra det i hallen...tror trappan ska få sig en slipning & en ommålning i vitt den med...Är inne på vitt nu. Vitt, vitt, vitt, nytt, fräscht, ljust & vackert. Vi har nog stans mörkaste hall så kanske mamma, pappa eller svärmor hjälper mig med en tapetsering eller så. Köpte ju vita möbler på IKEA & vill att de ska matcha in bättre.
Ska bara göra klart mitt sista skolarbete först & sedan är jag fri för allt som har med hem & hus att göra, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!