fredag, april 24, 2009

Nu ska jag göra mig vacker...

Ja, lite mindre skitigt i alla fall =O) Imorgon bitti, tidigt, tidigt ska jag som alla vid det här laget vet till Ullared. Jag & mina medpassagerare har inte haft såå mycket annat än detta att tala om de senaste dagarna. Planeringen är stor & för en stund sedan ringde en av mina vänner & berättade att färdkosten bestående av baguetter, polkagrisbeskvier (supergoda!) & bananer är klara. Själv står jag för drickat.
Har även packat ner ett par cider & högtalarna till mp-3 spelaren så vi kan poppa lite imorgonkväll när vi sitter & ser solnedgången i vår lilla stuga i Ullared.
Känns helt otroligt fånigt att spendera en helhelg med stuga & allt bara för att få shoppa men ack så skönt det ska bli & så kul vi kommer ha det!!!

Här kommer en ny favvolåt. Inte vad jag brukar bjuda på men allätare som jag är så vill jag bara bevisa att jag inte bara lyssnar på låtar från rockens värld utan även små söta poplåtar som bl.a den här. Fin sommarhit tror jag.



Ha det, för det ska jag =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!