onsdag, april 15, 2009

Storstädning!

Denna veckan har vi röjt rejält här hemma. Vi har städat ur huset inifrån & ut & det är såååå skönt! Nu kan man gå härhemma utan att behöva sicksacka emellan saker & onödiga möbler. Efter vårt besök på IKEA & med de möbler vi handlade där märkte vi att de svalde en hel del saker som annars ligger framme & inte har någonstans att vara =O).
Min scrapphörna har kommit till användning & snart kommer det bilder på min andra blogg (scrapcor) där jag bland annat gjort ett kort till vår fröken på skolan. Vi slutar ju snart & ska ha en sista träff i maj, sen är det slut & jag är förhoppningsvis barnskötare!
Idag kommer det ett par & köper mina kära gamla rottingmöbler. Ska bli skönt att bli av med dem även om jag känner ett visst vemod. De har hängt med sedan jag flyttade hemifrån & det var ett av mina egna stora inköp till min första lya, men, men man kan inte spara på allt & nu finns det som sagt var plats för mer behövande saker som då min lilla hörna.
Jobbar i eftermiddag & senare blir det lite mer röj & denna gången i garderoberna. Igår gick jag igenom mina två & kastade (ska skänkas) massvis med kläder. Oxå himlans skönt, fick en hel hylla tom & det kommer nog pappa P bli överförtjust över.

Annars är det skolarbete, sjukgymnastik & lite mer sjukgymnastik som står stadigt på mitt schema så jag går inte rastlös härhemma mellan arbetena det är en sak som är säker =O)

Jag älskar att ta kort & leka lite när jag redigerar dem. Här kommer en bild jag tog på hela familjen med bara våra skuggbilder, sedan redigerade jag den lite & tycker den blev rätt cool, vad tycker ni?


Ha en bra dag!

1 kommentar:

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!