onsdag, april 22, 2009

Tur att man är intelligent =O)...

..jag har varit utan internet i 2(!!!) dagar & det tycker jag är lite jobbigt!!! Jag är van att läsa mail, nyheterna, kolla alla mina favoritbloggar & you name it...
Tror ungarna lyckats med att avaktivera internetanslutningen & det efter att alla andra i grannskapet har internet utom vi...
Som tur är har jag aldrig varit rädd för att mixtra lite med datorn eller rättare sagt jag vågar trycka på knappar & jag VET att det INTE kommer att explodera. Så sagt & gjort, jag provade lite olika inställningar & hittade till slut en anslutning som icke picke var aktiverad & nu har jag mitt efterlängtade nätverk igång igen! Så skönt! Snacka om att man blir låst utan nätet, är ju helt förtvivlat sjukt egentligen.
Nöjd & glad i alla fall!

Jobbat hela veckan & ska arbeta resten av veckan oxå, kul! På fredag ska jag städa bilen så den är helt TOM eftersom lördagens tripp bär av till ULLARED!!! Oj, vad jag längtar. Ska bli så kul & skönt att komma iväg & shoppa loss lite =O)

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Jag anar, jag tänkte tanken att leva utan min mobil, jag kunde knappt utstå tanken. Så tänkte jag tanken att leva utan datorn, det värker i hela kroppen, som värken efter cigg eller nåt annat. Sjukt. Tyvärr. Eller ska vi skratta åt det? Hur som, vi surfar vidare... Kram, saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Impad såklart av din tekniska sida.=D

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!