tisdag, mars 24, 2009

Det blev inte värre än så här...

Den så kallade magsjukan höll sig borta som väl är. Vet inte vad det var som flög i mig i söndags natt..men nu ska jag jobba imorgon & det ser jag som vanligt fram emot.
Passar på att lägga in kort på grabbarna bus från kalaset lilleman hade
fredagen den 13:e. Tänk att en så fin & snäll liten kille kan se så arg ut som vampyr hehehe. Junior var stolt mumie efter pappa P:s tips. han var ju det för ett par år sedan & det passade junior bara bra.

I ovanlliga fall


I vanliga fall =O)

Natti, natti

2 kommentarer:

  1. Underbara du. Var lite ledsen i natten. Öppnar datorn, surfar in på din blogg. Och nu bara ler jag.=) Tack för att du finns. Nu ska iaf jag sova gott. Hoppas du redan gör det, men det gör du säkert. kramar i natten.

    SvaraRadera
  2. Saknar dig både här o i verkligheten. Många kramar Hanna

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!