måndag, mars 16, 2009

Utmaning!

Hittade denna roliga lista hos en nära vän till mig & kände ett stort behov av att testa =O). Prova gärna ni med, lämna i så fall svaren bland mina kommentarer eller lämna adressen till din blogg/hemsida så jag får kika, det är så kul.
Lycka till!

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med
samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
goood luck!

1. Vad heter du? Veronica
2. Ett ord på fyra bokstäver? vind
3. Flicknamn: Vera
4. Pojknamn: Vilmer
5. Yrke: veterinär
6. Färg: vinrött
7. Klädesplagg: väst
8. Mat: vinmarinerad fläskfile'
9. Sak i badrummet: vax (till håret)
10. Plats/stad: Vingåker
11. En orsak att vara sen: vattenläcka???
12. Något man skriker: Vad håller ni på med!?!?!?!!
13. Film: Valkyria
14. Något man dricker: vin
15. Band: Van Halen
16. Djur: val
17. Gatunamn: Vallvägen
18. Bil: Volvo
19. Sång: Vargsången (ur Ronja Rövardotter=O)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: vattenkrig =O)


Detta var riktigt kul!

1 kommentar:

  1. Tycker det är dax ni besöker nr17 snart ;) Kul att se att du/ni lever fast det har jag ju iofs förvissat mig om på annat sätt. Men visst är det så att blogginspirationen eller tiden fattas emellanåt... Sköt om er!! kramar

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!