torsdag, mars 19, 2009

Pysseldag =O)

Idag bestämde jag & min stora grabb oss för att vi ska göra födelsedagskort till lilleman som fyller 6 år imorgon, junior har valt att göra ett kort med lillemans idol för denna veckan som är superman. Vi köpte jättefina klistermärken igår & sedan ska junior få välja papper, färger kortet, fler dekorationer & detaljer innan vi skrider till verket. Det är kul att båda mina grabbar delar mitt intresse för att göra kort & scrappa för då kan vi pyssla & ha kul ihop. Jag älskar idéerna de får + att de har sån härlig kreativ sida som jag inte trodde fanns hos 6 (snart=O) & 7-åringar. Kanon ju!!! Måste handla på mig lite nya saker, ska göra ett kort till brorsan & hans tjej med deras present i. De har ju redan fyllt år men ska om ett par veckor återförenas (brorsan jobbar i Norge & svägerskan är på Island & studerar) & göra en resa till PARIS!!!!! Skulle gärna åka med, de ska gå på disneyland & säkert ha massa annat kul för sig därnere så det hoppas jag för deras skull att resan blir helt perfekt, det är de värda!

Kram & hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!