tisdag, mars 17, 2009

Något på gång?

Killarna har börjat hosta något alldeles...får se hur det utvecklar sig, de har i alla fall inte feber eller ont i halsen...ännu...
Idag sak jag jobba igen, började förra veckan lite försiktigt & igår, idag & imorgon blir det heldagar. Det är otroligt skönt att vara igång & jag är så glad att äntligen få träffa lite folk =O) Man tappar det sociala så snabbt & blir nästan lite deppig. Jag klarar verkligen inte av att gå hemma. Som tur är har jag haft & har fortfarande min skola så jag har kunnat plugga hemma men jag får mer energi över till studerandet om jag har ett socialt liv också, tider att passa, att få känna sig viktig inte bara för sina egna barn & man utan även för andra människor & barn. Jag var efterlängtad till jobbet, ungarna kramade om mig & ville leka så fort jag satte foten innanför dörren & det värmer om hjärtat det.
Mina egna killar är underbara & hjälper fortfarande till kanonmycket hemma & igår hade vi en riktigt mysig dag då vi stämplade & ritade med massa kul pysselsaker lillgrabben fick på sitt kalas i fredags. Ska berätta mer om kalaset & visa bilder senare. Han fyller inte år förrän på fredag men eftersom pappa P är borta över en vecka nu & gärna ville vara med på kalaset valde vi fredagen den 13:e. Halloweendiskokalas blev det =O) & kul var det, fullt ös från början till slut men som sagt, mer om det senare.

Nu blir det frulle & arbete! Ha en bra dag, det ska jag!

1 kommentar:

  1. Så ni har redan tjuvstartat firadet!? klart pappsen inte vill missa!! Ser fram emot lite bilder! Det pratas en massa här hemma om grabbarna :)

    kram

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!