tisdag, mars 24, 2009

Må Bra!

Nu är det dags! har inte känt mig så motiverad på sistone men nu tänkte jag ta tag i mig själv & starta ett nytt viktminsknings projekt. Förra året gick jag ner 14,5 kilo men har ökat ett par av dem. Känner mig redo & imorgon startar jag. Tänker göra som min väninna som bloggar om sin viktminskning att INTE skriva min startvikt utan bara redovisa veckovis när det sker förändringar. Kanske skriva lite hur jag mår & vad jag gjort, motion, mat, recept mm. Tipsa mig gärna om recept & nyttigt godis & nyttigt fredagssnacks.
Eftersom mitt knä börjar bli bättre ska jag ta mig i kragen & starta lite mer träning än sjukgymnastiken, det blir då crosstrainern som ska dammas av, den är kanon & jag använde den mycket innan jag skadade mig så nu jäklar gott folk gäller beach 2009!!!
Det sak ju bli en fin sommar (igen=O) har det spåtts så nu får jag ligga i, kanske man kan bli lite snygg tills P kommer hem på ledighet ett par dagar från sin mission i sommar med =O)

Have it!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du mår bättre nu. Tänkte skicka en inbjudan till klädparty hemma hos mig. Ok om jag maialr till den adressen som står på FB?

    SvaraRadera
  2. ja, visst! Kul! Det går bra annars har du den här:
    peteroveronic@hotmail.com

    kram

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!