söndag, januari 18, 2009

Börjar bli liiiite smått deppig...

Det är inte SÅ himlans roligt att vara som jag är....Mina dagar går åt till att ta mig till soffan, från soffan till köket, ett stopp på toaletten ibland, tillbaka till soffan och så kör jag racet igen....Fy fasen för att ha pajat knät! Inget jag rekommenderar det minsta. Bara så ni vet...
Lovade kidsen innan de somnade att imorgon DÅ ska vi ha skoj, jag måste UT för det första så vi bestämde oss för att åka till Barnens lekland, det är så bra där. Barnen får tre timmar på sig att leka emedan vi föräldrar gör minsta lilla, vi kan sitta & fika, snacka, läsa & sedan sak vi ta en fika tillsammans, eller om jag slår på stort & bjuder hela familjen på middag på stället! Jag kan ju numera konstatera att mitt konto inte belastas så där jättemycket & att jag har en ekonomisk man som absolut inte (eller i alla fall sällan) handla mer än vad som står på inköpslistan så det är bra det. I lördags hade jag på önskelistan 30 påsar Polly, 15 påsar Ahlgrens bilar & 1 kg Marabou Scweizernöt....han gick inte på det...

Ha det gott
//Stenmark

1 kommentar:

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!