fredag, januari 02, 2009

Nu är det jul igen...

Japp, då var det julafton igen, ja inte på riktigt som ni förstår men i alla fall. Vi besöker min kära mor & far där vi ätit god mat & haft julklappsutdelning. Det är inte klokt vad jag & alla resterande familjemedlemmar varit snälla i år (eller förra året...eller är vi så snälla att vi redan fått en försmak på årets jul???) vi fick allt vi ville ha + lite mer så alla är mer än nöjda! Lilleman hoppade sin numera vanliga Pippi Långstrumpdans & skrek nästan av glädje över sina klappar. Storebror blev oxå jätteglad & just nu byggs det med LEGO & spelas PC-spel för fulla muggar, själv försöker jag bli full på min nya goda choklad med smaskigt innehåll må ni tro, eller vad sägs om "IrishCream" & andra goda drycker. Fillibabba!!!
Så nu är det lugnt en stund i stugan, jag hoppas att barnen somnar tidigare än inatt....då somnade de (o jag med för den delen) inte förrän runt tvåtiden....allt tack vare den sövande filmen "Ivanhoe" som vi tidigare igår slocknade så gott till.
Nä, nu ska jag umgås med min kära familj & ha en trevlig kväll med lite vin & choklad. Barnen & jag ska leka med Berit som har fått permission idag =O)
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!