onsdag, juli 29, 2009

Fläskläpp & besök...

Nu har vi fått besök av min bror & senare kom även min mamma & pappa. Det är skönt med lite sällskap nu när pappa P åkt iväg igen & jag & killarna är rastlösa & inte riktigt vet vad vi ska hitta på.

Idag är vädret fint & jag sak kolla om det finns något kul vi kan åka & titta på här i Karlskrona. Får se vad det blir.

I förrgår när jag skulle natta lilleman hoppade han upp i min famn & skulle ge mig en kram, det gick bra ...men efter andra försöket stångade han upp i min haka & jag riktigt kände hur mina övre framtänder sjönk ner i underläppen...fy 17 vad ont det gjorde & blodet sprutade. Lilleman blev lite rädd men det gick bra. Lite isbitar & så så blev det endast en rejäl fläskläpp. Hade lite problem med att läsa för junior. Min brorsa läste för lilleman...Trodde jag skulle behöva in & sy men som sagt va' det gick bra ändå.
Så nu sitter jag här & kan inte vissla pga fläskläppen. Inte heller kan jag äta salta & sura godisar (kanske är bra =O)

Annars har dagarna rullat på rätt bra här sedan pappa P åkte. Vi har tagit det rätt lugnt & spelat WII, varit ute & plockat blåbär & tittat på film. Tyvärr har ju inte vädret varit det bästa så vi hoppas att solen & den riktiga värmen kommer snart.

Ha det gott så länge.

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!