tisdag, juli 21, 2009

Junior är 8 år!!!

När pappa P äntligen kom hem passade vi på att åka på lillsemester till Danmark i förra veckan & eftersom junior fyllde 8 i torsdags fanns det INGEN plats att fira hans dag på som va' bättre än på LEGOLAND (så klart =O)

Vi hade en superdag & jag kommer berätta mer om dagen/dagarna vid ett senare tillfälle.

Självklart grattade vi honom massor på morgonen i Danmark & resten av dagen med men här kommer ännu ett G*R*A*T*T*I*s till vår guldklimp som äntligen är 8 år.

GRATTIS vår lilla älskling!

2 kommentarer:

  1. Grattis Pontus! Och vilken fantastisk bild på dig min vän. Så tråkigt att jag missade dagen idag, men hoppas ni hade en riktigt rolig dag med alla. Jag har ju hört en hel del kul från idag...=)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis från oss oxå! Kan tänka mig att det var bästa platsen att fira 8-årsdag! Vet en till som vill fira sin 8-årsdag där... ;) Måste ju säga att du är väldigt lik dina morbröder! Har inte tänkt på det förrut! Nu ses vi väl snart?!

    kramar i massor från bästkusten

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!