tisdag, juli 14, 2009

Hur KUNDE jag GLÖMMA????.....

Fick ju en alldeles underbart vacker bukett rosor av min kära & snart hemkomna make. Röda rosor tillsammans med lite grönt & brudslöja. Ett sött kort med fina ord & en chokladask!

Jag blev SÅ glad & killarna med förstås som självklart även de fick ta del av blomman & orden på kortet.

Nu ska vi strax åka till flygplatsen. Vi vaknade alla som förutspått utan problem, vi liksom hoppade upp ur sängen. Tom junior som under natten haft otrolig växtvärk & som jag senast runt halv 3 va' uppe & ordnade alvedon till. Så jag kan tänka mig att vi tar en tupplur i eftermiddag om vi kan nu när vi har lite annat kul för oss idag.

Det blir ju färska frallor & tårta till frukost när vi kommer från flyget & sedan paketöppning. Pappa P fyllde ju den 4:e & junior på torsdag så lite efterskottspaket & några i förskott.

Har två överraskningar till honom men jag vågar inte skriva ut dem här om han av någon anledning har tillgång till Internet & tjuvkikar härinne så det riskerar jag inte.

Fortsättning följer för nu åker vi...

Yeeeeeehaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!