torsdag, juli 02, 2009

läggdags...

Lilleman somnade efter middagen samtisigt som jag pratade med pappa P. han somnade vid halv sju & det kändes lagom, jag vet att han va' otroligt trött av både värme & en för oss tidig morgon.
Jag tror jag pratade med pappa P i över en timma & det kändes så bra att höra hans röst igen efter över en vecka utan telefonkontakt.
Junior pratade med en stund, idag efter en viss övertalning. & efter en stunds snack med pappsen bröt han ihop fullständigt & grät efter sin pappa. Jag förstår honom. i saknar honom alldeles kolossalt nu & även om han bara stannar i lite över en vecka ska vi ta vara på tiden dygnet runt.
Junior & jag satt & snackade lite efter samtalet & sedan bar jag in minior & gick upp för lite LEGO bygge med junior. Det är otroligt varmt på övervåningen så strax gick vi ner igen.
Junior har vaknat igen så nu får jag väl ett helsike att få honom att somna igen. Dessutom är de hungriga igen de små glinen så nu fick de lite kvällsmat.
Vi äter ju inte så mycket dagtid så det är klart att tarmen går på tomgång framåt kvällen.

Strax ska jag göra ett frösök till att få allihopa att sova. Inklusive mig själv. Är supertrött & har en jäkla skallebank som vägrar ge med sig. tog två alvedon men får nog gå på de tyngre tabletterna innan jag lägger mig...

Imorgon jobbar jag till 16. Sedan blir det en tripp till F, H & Ä som är pappafria =O) Vi grillar lite & käkar snask, det är ju fredagsmys igen =O)

Natti, natti i sommarvärmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!