torsdag, juli 09, 2009

Kallbad =O)

Idag har det varit rätt kyligt väder. Det har blåst & vi har endast haft runt 20 grader men det stoppade inte grabbarna som absoluuuut ville ner till sjön för ett dopp. Så självklart åkte vi till sjön. Jag hoppade INTE i utan satt & huttradestranden. Men grabbarna hoppade i utan att tveka det minsta & sedan badade de glatt i en halvtimme innan de började frysa & gav upp.

Tidigare på dagen har vi bara tagit det lugnt. Killarna spelade en sväng på datorn & har sedan fördrivit resten av dagen med LEGO (nähä =O) bygg uppe på rummen. Jag har bl.a löst korsord & läst lite. Så det va' det.

Nyss pratade jag med min svägerskaIsland via Skype & där va' allt bra. Vi saknar henne & hoppas vi kan ses snart. Allt hänger på min käre bror som tycks ha fastnat i Norge & inte riktigt kan komma överens med sig själv om när han & L ska tillbaka & bosätta sig i Svedala igen, så vi får se.

Nu ska vi ta ett varv till på Bondespelet vi startade efter badet, sedan blir det sängen för oss alla. Är rätt trött & det är ju en dag imorgon med. Tänkte åka in till stan & växla in lite pengar till danska & kanske köpa en & annan present till mina killar som har eller fyller år snart...
Måste även komma ihåg att ta med kort junior & lämna in det tillsammans med en grattishälsning till BLT....Mycket att göra =O)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!