lördag, februari 14, 2009

Alla Hjärtans Dag!

Jag vill ge alla mina nära & kära en riktigt stor kram idag.
KRAM PÅ ER!

Till mina barn & min man vill tillägga att:
JAG ÄLSKAR ER!!!

Vi brukar väl inte köpa så mycket till varandra på alla hjärtans dag & så även idag. Killarna fick post från mormor & morfar igår som de öppnade idag med ett fint kort & lite "snask" pengar, det är ju perfekt!
Själv ska jag ge mina barn varsin skiva med deras favvolåtar på & lägga dem i varsitt egentgjort cd-fodral (kommer på bild senare). Mina man får ingenting =O)
Jo, förresten det får han visst det! Jag ska baka kladdkaka ju! DET gillar han. Ikväll blir det alltså kladdkaka till efterätt, taco innan (för ovanlighetens skull...=O) & det sedvanliga godiset så klart, det är ju melodifestivalen & grabbarnas idoler Markoolio, Måns Zelmerlöw, & Amy Diamond är med idag. Själv ska jag hejja på Lili & Susie eller H.E.A.T hahaha...kanske ska lyssna på låtarna först innan jag bestämmer mig.

Igår tog jag mina första tre steg utan att hålla i mig, det ni! Sedan hasade jag mig fram en hel del men det känns idag kan jag säga. Min högra höft värker, mitt vänstra knä värker & känns som om det bara vill få kramp & gå & lägga sig men ack så skönt det är att veta att jag faktiskt kan gå! Måste bara ta det lite lugnt så jag inte tar ut mig, det sa sjukgymnasten med. Man vill så gärna & det känns bra men man SKA ta det lugnt. Oki doki sa jag, jag sak försöka...

Nä, nu ska jag börja fixa lite av det jag kan här i huset, känns skönare att städa i min egna lilla takt nu när jag är själv. Ska oxå, trots att det är lördag, plugga lite så hej hopp så länge & ha en underbar dag!

Have It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!