torsdag, februari 19, 2009

Kom på det själv...

Namnet på min nya scrapblogg alltså. Hade massor med förslag men de flesta var som jag nästan redan visste upptagna så jag letade ord som skulle kunna passa in på scrap, scrappa mm & kom fram till detta:

scrapcor

scrapbooking är ett sätt att bevara dina fotografier & minnen på ett kreativt sätt. Du använder fina papper med eller utan mönster & dekorerar dem med minnessaker från ex. resa som biljetter, notor, etiketter mm. Själv använder jag mig mycket av blommor, olika pennor, lappar av olika slag & journalings, där jag skriver minnesvärda ord.
Cor är latin & betyder hjärta, vilket jag tycker passade väldigt bra eftersom jag scrappar med hjärtat.

Här kommer adressen till min andra & nyaste
blogg:

scrapcor.blogspot.com

välkomna in även där.

Veronica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!