måndag, februari 23, 2009

Idag fyller jag år!

35 år! Blir ju lite gammal med denna dagen men som alla andra år känner jag ingen press för det. Det gäller att njuta av livet & ta dagen som den kommer. Jag är så nöjd med mitt liv så jag har inget jag ångrar att jag inte gjort & allt annat kan jag fortfarande göra.
Idag blir det lugnt. har ett sjukgymnastikbesök samt vanligt läkarbesök & i eftermiddag kommer kanske våra bästa vänner över på en fika. P jobbar & är borta över natten men jag blev uppvaktad av alla mina tre killar i morse. Jag fick en plastslev jag önskat, en tårtspade (den var grauuutis på ICA MAxi hehehe) två kökshandukar jag vill ha samt presentkort på en tur & retur resa till IKEA med mat & valfritt skrivbord, preciiiis vad jag behöver så jag kan få ordning på min scraphörna!
Det blir kladdkaka med grädde i eftermiddag...ovanligt....& till middag vet jag inte..någon räksås med pasta till mig & junior emedan minior kanske får carbonara med pasta, vi får se vad de säger & vad vi har hemma.

Ha det gott så skriver jag mer senare.

Veronica, gammal men ung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!