onsdag, februari 18, 2009

Äntligen klar!!!

Nu har jag äntligen gjort färdigt två minialbum till, de blev jättefina & jag hoppas de som sak få dem kommer gilla dem. Eftersom de inte fyller förrän om ett par dagar kan jag inte visa dem ännu men de kommer, jag lovar.

Jag är frusen idag igen. Förstår inte riktigt varför, vi eldar från morgon till kväll & jag har varma kläder på mig...kanske är min blodcirkulation inte i topp då jag inte kan göra så mycket...MEN, det börjar arta sig ordentligt. Jag går numera hemma utan kryckor & det går bättre & bättre för varje dag som går. Haltar bara minimalt numera & känner bara lite knäppningar i knät. Känns som ett gott tecken & jag hoppas som jag tidigare sagt att jag snart kan börja arbeta igen! Längtar så det är inte klokt!

Ska scrappa lite till idag emedan skidskyttet håller mig sällskap på tv:n. Killarna är & leker på övervåningen med en kompis & de klarar sig så lugnt & bra att jag knappt märker av dem, skönt.
Kan nog passa på att plugga lite extra idag med, är snart klar med andra häftet av två som vi ska ha grupptenta på i början av mars.

Ja, det var väl allt för tillfället =O) Ska ta mig en kopp te & slappa en stund, tänka ut lite bra LO:s...har en i huvudet men inget papper som passade...får väl handla lite på fredag eller lördag =O)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!