tisdag, februari 03, 2009

Ny Sälenresa bokad!

Ja, då var det bokat igen...denna gången blir det en stuga bredvid backarna/liftarna & förhoppningsvis nära nog så att vi slipper ta bilen överhuvudtaget. Resan går av stapeln i början av nästa år & det kommer bli med samma goa familj som tidigare i år. Längtar redan trots att jag fortfarande sitter med otäcka minnen kvar från årets resa i o med mitt skadade knä. Men, men, blir det ingen skidåkning för mig pga detta så ska jag hålla markservicen igång med varm choklad, mackor & middagen färdig på kvällen, annars åker jag väl pulka eller provar lite längdåkning om det funkar. I värsta fall hyr jag mig en skoter (!) & tar ett par utflykter uppå kalfjället själv, kan ju vara rätt mysigt =O). , det ska bli kul & jag ser fram emot resan liksom resten av familjen.

Nu ska jag strax lägga barnen, de är så trötta så. Det har blivit långa dagar för dem på fritids/dagis så de kan behöva en god natts sömn. Det behöver jag själv med för den delen. Ska plugga lite ikväll & sedan hoppas jag på något bra TV program att varva ner till innan John Blund kommer på besök. Det är visst "Kenny Starfighter" på TV så jag ska hålla kidsen sällskap säger de. Är bara att lyda & gosa ihop sig i soffan med prinsarna. Härligt!

Ha det gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!