lördag, februari 14, 2009

Min alla hjärtans eftermiddag...

Själv som jag är har jag fått roa mig bäst jag kan. Pappa P & killarna är på simskola, handbollsträning & kalas. Allt på en gång & så klart på samma dag.
Idag har jag därför:

* tvättat
* bakat kladdkaka & citron & limepaj (recept finns från gårdagen, prova! Någon har gömt mitt florsocker...så än så länge finns bara "mallarna" på pajen & kladdkakan tänkte jag nog låta vara som den är idag. Självklart blir det grädde till. Mums! Kladdkakan serveras på mitt fina marimekkofat som jag fått av min andra bror M & hans söta flickvän S.



* scrappat två cd-fodral till grabbarna grus
* samt ett superenkelt & lite gulligt kort till min man

* jag har hunnit blogga en del
* jag har varit ute & tagit frisk luft en del....
* jag har pratat i 44 minuter med en väldigt god väninna, hur kul som helst var det samtalet hehehe, eller hur H?
* jag BORDE väl skicka lite alla hjärtans dag mail....får ta tag i det sedan för NU ska jag börja laga tacos. Min saknade familj kommer vid 18 & då kommer de garanterat vara superhungriga så så får det bli.

Ha det så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!