tisdag, februari 03, 2009

Mall till eget album/kort, scrapbooking.

Här kommer min mall till albumet/kortet jag gjort. jag valde att göra mallen i vitt för att enklare visa er alla men de jag gjort själv är i olika färger. Man kan självklart göra mallarna så stora eller små man vill, du kan även göra dem mer avlånga eller höga. Det enda du ska tänka på är att få 3 lika stora mallar som du viker på mitten, sedan är det bara att limma fast dem & dekorera med det du vill. Ska du scrappa så tänk på att använda ligning & syrafritt papper & detsamma gäller med pennorna om du ska skriva. Det är oxå enklare om du använder ett papper som inte är allför tunt.Lycka till & säg till om du har frågor eller behöver ytterligare hjälp!

1 kommentar:

  1. Åh ska genast sätta mig och fått ihop en sån =)
    Jätte tack för du delade med mig av hur du gjorde!
    Ha bästa kvällen och hoppas du får en god natts sömn!

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!