lördag, februari 21, 2009

Hammerfall "No Sacrifice, No Victory "

Har precis lyssnat igenom Hammerfalls nya album & jag är helt överlycklig!!! Vilket album! Fastnade för låtarna på en gång & älskar framförallt (nu låter jag som min brorsa som precis recenserat albumet på SIN blogg...a-diary-of-a-mad-man) "Something For The Ages"! Vilken höjdarlåt! Instumentala låtar ligger ofta på mina topplistor & den här har en helt klar första plats just nu.
Jag kan oxå säga att det går alldeles utmärkt om inte helt utomordentligt perfekt bra att städa till denna skiva. Jag rekommenderar den varmt!

I sommar ska ju grabbarna, jag & min bror gå på Sweden Rock Festival & i första hand har mina små killar Hammerfall i sikte & jag med för den delen. Nu ser vi nog alla fram emot denna fest ÄNNU mera, ska bli så jäkla kul att få se dem live & att få se mina killar röja järnet på konserten. Hehehe, ni skulle sett dem på mitt & P:s bröllop. Den enda låten de ville ha med var Hammerfalls "Herats On Fire" & ni skulle sett dessa två killarna. 5 & 7 år som jag lovar ÄGDE hela dansgolvet med sina hysteriska moves.coola så det finna inte. Love you!
Heaven And Hell!

1 kommentar:

  1. hejsan! fin blogg. vad använder du dig utav för program för att göra dina bilder så fina.
    mvh carin

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!