tisdag, februari 24, 2009

Grattis MAMMA!

Idag fyller min mamma år, hon blir 58 år men det kan man inte tro för min mamma ser väääldigt ung ut. Hoppas de generna sitter i mig med hehehe. Men det tror jag.!
Vi är ett helt gäng "februarare" i min lilla släkt & det är kul. Synd bara att vi inte kan träffas så ofta allesammans på en gång.
Den bästa presenten min mamma någonsin fått lagom till sin födelsedag var nog mig! Jag föddes ju igår, fast för 35!!!! år sedan är det visst nu ja...Ja, ja, i vilket fall som helst kom jag till världen ett par timmar innan mammas födelsedag så det borde väl varit kul tror jag =O)
Jag har sänt henne ett brev som jag hoppas hon snart får öppna. Vet inte om jag vågar lägga ut min lo på albumet jag gjorde ännu...., jag får vänta tills hon ringt & sagt att hon fått det =O).

Så länge säger jag

HIPP, HIPP HURRA
på din
FÖDELSEDAG MAMMA!!!

Puss & Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!