onsdag, februari 04, 2009

Månadens 5 bästa...& sämsta...

Kopierar min bästa väns inlägg hon har i sin blogg men såklart med egna bästa/sämsta...

Månadens fem bästa i Januari
~ Sälenresan, vilken höjdare
~ Lillgrabbens glädje över att tappa sin första tand
~ Att skolan kommit igång, det är så kul!
~ Min scrapbooking är oxå igån, ännu roligare
~ Stora grabben lyckades gradera upp sig i karate & har numera oranget bälte, härligt!

Månadens fem sämsta i Januari
~ Att jag skadade knät i Sälen...
~ Jag längtar efter socialt umgänge...alla som vill får besöka mig när de vill =O)
~ Att jag inte tar mig upp på övervåningen så jag kan natta & gosa med båda prinsarna på en gång...måste natta dem en i taget, på nedervåningen...
~ kommer faktiskt inte på fler tråkigheter, bra tecken??? Hoppas det!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!