torsdag, februari 19, 2009

Usch, nu fick jag nästan en hjärtattack...

Det senaste inlägget går av någon anledning inte att redigera som jag vill så det får väl se ut som det gör. MEN, alla mina inlägg försvann för en stund. Loggade ut & sedan in igen & de var fortfarande borta!!! Tur tänkte jag att jag är "försäkrad" på en site om något sånt här kunde hända. MEN , nu verkar det som att alla inlägg är tebax & det är JAG väldigt glad över så pust & stön...nu går jag & lägger mig för imorgon har vi fullspäckat schema, kul ska det bli!

Kram & godnatt!

1 kommentar:

  1. Ludde pekar övertygad och lyckligt på stora bilden av dig högst upp och säger "Mamma!" Är det mamma, undrar jag? "Ja!" svarar han lika lycklig och övertygad. Är vi möjligen lite lika du o jag? Hihihi. Om inte anat tror jag vi har samma aura för den som ser sånt...=)

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!