torsdag, februari 12, 2009

Insnöad...

Lite lätt, kan man säga! Min man har ju jobbat natt idag (eller inatt som sagt) & kom hem här alldeles nyss. Jag har ju som bekant lite problems med att ta mig dit jag vill & eftersom det snöat en hel del & "någon" (läs min man) INTE hållit sig hemma & skottat så fick jag snällt ringa skola & dagis imorse & berätta att mina killar blir något försenade då jag inte tar mig ut, eller till bilen eller för den delen kan hållas med att skotta, sopa bilen rent från snö & inte hellerskrapa rutor om det skulle behövas. Självklart var det inga problem & pappa P kom hem & körde kidsen dit de skulle. Själv har jag två bokade tider till vårdcentralen idag varav en är till sjukgymnasten & en mindre viktig (men viktig ändå men som går att vänta med...förvirrad as usuall) så sjukgymnastiken ska jag se om P kan köra mig till, eller om jag sak ta sjuktaxi & den andra tiden har jag nu bokat om till nästa vecka så allt löste sig , tror jag, till sist.
Nu ska jag äta frukost, ta en dusch & plugga en skvätt innan jag far iväg.

Ha det gött i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!