onsdag, februari 11, 2009

Kan man ha lite tur?...

Hittade precis in till en alldeles underbar & superinspirerande sida med allt vackert du kan tänkas göra i en kort & scrappares värld, jösses vilka idéer som sprudlar inom mig nu. Hoppas jag kan somna...längtar redan tills jag får vakna & kika vidare på sidan. Vill ni veta vad sidan heter =O)?...tattata: http://www.houseofinspiration.se/blogg.asp & vet ni, jag är numera officiellt med & tävlar oxå. Kan jag kanske få lite medvind i denna tävling? Hoppas på det, jag kan nämligen vinna allt på bilden!!! Det ni!Nu Drar Jag Nattmössan Över Huvudet! Natti, Natti!

1 kommentar:

  1. Hej själv(a)
    Det kommer att gå bra - med att vinna - tror vi.?!
    Har ni fått snö nu?Annars får du och nu ha det bra o.s.v............
    Vi höres......blogga på...

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!