torsdag, maj 28, 2009

Dunder & brak...

Idag har vi varit med om både regn, åska, storm(nästan i alla fall=O), solsken, hagel & glatt humör!
Förmiddagen startades med att junior hade en lekkamrat här hemma. Under de timmar kompisen va' här hann de:

* titta på "Kung Fu Panda"
* vara ute & leka "kung Fu Panda"
* vara inne & leka med LEGO
* fika på nybakade kladdkakemuffins
* spela datorspel
* äta lunch bestående av hamburgare & pommes strips (de önskade Mc'Donalds men jag hade inget hamburgerbröd så detta var vad restaurangen hade att erbjuda idag =O)
* Springa runt & fjanta!

Så de hade allt en roligt stund.

Sedan åkte vi in till stan för att skicka brev till min mor. Vi handlade även lite godsaker & skickade ett paket till pappa P som jag hoppas kommer fram tills nästa gång han är i hamn.
Vi skulle varit på karateträning oxå men killarna & framför allt junior orkade faktiskt inte idag & jag är inte den som tvingar honom & absolut inte när jag vet att han behöver sova för att det är skola imorgon så den träningen tar vi nästa vecka!

Vi va' på jakt efter en mors dags present till mig från killarna men de ville absolut inte handla något till mig när jag va' med för då visste jag ju vad jag skulle få, så jag sa att då väntar vi tills pappa kommer hem så kan ni om ni vill köpa något till mig då. Det lät bra tyckte de små rackarungarna, så jag får glatt vänta =O) Det gör ingenting =O)

Nu sak jag sätta mig & pyssla lite. Tänkte påbörja en lite present till min svägerska som fyller om två veckor. Denna present tar ett tag att få i ordning så jag vill vara ute i god tid!

Kram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!