lördag, maj 23, 2009

En tråkig o en kul nyhet ?!?!?!

Börjar med den tråkiga...snyft...
Igår körde vi på en orm som precis slingrade sig över vägen när vi körde över en bro...stackarn...NOT!!!
Dagens garv:
F & jag dricker som vanligt kopiöst mycket te när vi träffas. Hon kör med socker & jag kör med mjölk. Vi satt i soffan & sippade på våra temuggar & hon ser lite fundersam ut lilla gumman...sedan säger hon _ Smakar inte detta lite konstigt, eller???
Jag smakar lite & känner genast en konstig smak, lite bitter men inte heller det, vet inte riktigt...'Men F då!!! Du har ju SALT i muggen!!!
Fasen va' vi skrattade. Jag fick så klart be om ursäkt eftersom det va' jag (förstås) som ställde fram saltet istället för sockret (likadana burkar...)
Så kan det gå när inte haspen sitter på...eller hur det nu är.
Skoj va' det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!