lördag, maj 23, 2009

Telefonkontakt med pappa P!!!

Idag har vi grillat & ätit gott här hemma, en riktigt myskväll med pusskalas (junior & H =O) & kramkalas & killarna jaga tjejerna & tvärtom.
Jag älskar dess barn över allt & då menar jag inte bara mina egna, utan alla fyra små knattar som lekte & roade sig något så alldeles här ikväll.
Jag är oxå så glad över att ha F som är en sån otroligt kär vän. Vi pratar om allt & lite till & sedan tjötar vi vidare lite till. Underbart!

Häjdpunkten ikväll va' ändå när pappa P hörde av sig & vi pratade via "skype". Alla ungarna tyckte det var hemskt skoj & spännande att HAN kunde se oss (vi har ju webbkamera) så de gjorde alla möjliga grimaser & miner & frågade hela tiden _Ser du detta pappa, ser du vad vi gör, ser du vad det här är. Osv, osv...Kul när alla fick vara med på ett hörn & man kunde låta bli att skicka telefonen från öra till öra.
Vi hoppas vår käre pappa & min man ringer imorgon igen =O)

Här kommer ett klipp jag hittade från försvarsmaktens hemsida om vad det är pappa P egentligen ska göra & numera gör på sin mission. Så titta gärna på detta.

Natti natti säger vi nu, trötta & glada små trollungar ska få hoppa i säng & jag med.
Puss, puss hälsar vi till vår pappa/man "havets beskyddare", "piraternas skräck", killarnas hjälte & MIN man!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!