torsdag, maj 07, 2009

GRATTIS!!!

Tyvärr är mitt minne dåligt & jag skäms något så fruktansvärt...
Jag & min man är faddrar till den mest underbara kille S som dessutom är barn till min allra, allra bästa barndomsvän S. Vi umgås så ofta vi kan vilket inte blir så ofta eftersom vi bor långt ifrån varnadra & det är jättesynd tycker jag. Våra barn leker kanonbra ihop & även om det dröjer mellan besöken så är det som om vi alla sågs igår & det är toppen!
Idag ska vi ringa till lilleman & gratulera så väldigt mycket i efterskott...han fyllde i lördags....skäms på mig (oss),
Jag hoppas han hade den mest underbara dag en nybliven 7 åring kan ha & att han fick allt han önskade sig. Dock har han en present kvar som han inte visste han ville ha & den postas idag!

Så från oss alla nere i Karlskrona
GRATTIS lille S i efterskott!!!

Kram
Veronica m. div. huliganer

1 kommentar:

  1. Alltså en av de underbara sakerna med ungar är att de inte har förstånd på sånt där dåligt samvete som vi vuxna ofta drabbas av...

    Gissa vem som blev nyfiken och GLAD när brevbäraren ringde på dörren med ett stort paket som inte fick plats i brevlådan?! Å att sen få telefonsamtal, det pratas det ffa om :)

    Och för att fortsätta på den positiva linjen med att glömma så var det ju så mycket annat just på födelsedagen att jag tror att det blir mer hågkommet när det blir lite efteråt ;)

    Spelet var toppen! Himla kul för hela familjen!

    krama kiddsen från oss

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!