söndag, maj 31, 2009

Änglar & Demoner...

Till skillnad från gårdagen som urartade redan vid frukosten har vi haft en lugn & skön dag i det fina sommarvädret.
Började morgonen med frulle ute på trappen i solskenet, jätteskönt. Tyst & lugnt & fridfullt.
Sedan va' det dags att ta tag i helgens sysslor.
Killarna va' hemma hos grannen & lekte. De hade en blomma som sprutar vatten, hoppade i studsmattan & lekte rövare precis hela dagen.
Jag hann idag klippa gräsmattan, rensa jordgubbslandet, tvätta en tvätt, vika en tvätt, diska, grilla flintastek, damma huset, vattna blommorna inne, putsa de mer smutsiga fönsterna, dammsuga hela huset mm, mm...Så jag har haft full rulle på mors dag. Helt ok!

Vi har pratat med pappa P idag igen & det va' som vanligt skoj. Jag har pratat & gratulerat min mor på mors dag & även vi pratade på som vanligt, skoj det me' =O)
Nu sitter jag här med en liten junior i famnen som vaknade & trodde det va' morgon...

Så idag blir min dagbok kort men I'll Be Back imorgon.
Natti, Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!