fredag, maj 01, 2009

Mediakändisar =O)

Hur KUNDE jag glömma.....
I måndags var en tjej från "Radio Blekinge" hemma hos oss & gjorde en intervju. Vi har ju haft sista veckan i tävlingen "Energismarta Grannar" & avslutade den igår med en energiförminskning på ca 30% (efter div. omräkningar pga av vår eldning med ved)
Det var riktigt roligt att vara med & eftersom hon tyckte vi båda (Pappa P & jag) var så entusiastiska & talade så väl om tävlingen & dess fördelar fick vi båda vara med i intervjun
Allt gick bra & jag är rätt nöjd får jag säga.

Här kan ni lyssna om ni vill. Sök på "Radio Bleking" & vidare till "Lyssna igen" , gå till "arkiv-program", sök på tisd. 28 april, skrolla ner till sändningen 15.30-16.00 & gå ungefär 18 minuter in i programmet. Strax efter musiken kommer vi =O)))

Ha det!

1 kommentar:

  1. Joooo klart jag lyssnade sen ni skötte er exemplariskt!

    Duktiga duktiga!

    Jobbar med skolarbetet som en tok nu!
    Hur går det för dig?

    Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!