tisdag, december 16, 2008

Förkyld.....

Jaha, då ligger man här med feber, rinnande näsa, huvudvärk, ont i kroppen, helt orkeslös & utan hunger.....
Eftersom resten av familjen var sjuk för nu över en vecka sedan hoppades jag slippa detta elände & så kommer det nu...Jag slapp i alla fall magsjukan, alltid något att hurra för.
Igår hade jag turen att min man var hemma & kunde roa våra killar, de bakade pepparkakor, va ute en sväng, & slängde sopor på tippen, men idag ska jag försöka roa dem själv, vad hitta på??? Tror de ska få lite pepparkakor, en glass & sedan får de göra vad de vill (nästan i alla fall) & då brukar datorn eller TV:n stå på en hel del. Just nu leker de med LEGO & det kan oxå roa dem länge, länge så det blir nog en bra eftermiddag. Ska bara komma på vad vi ska ha till middag...pust....nu fick jag plötsligt mer ont i huvudet...måste gå & lägga mig igen...

Ha det najsigt idag!
//Veronic@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!