torsdag, december 18, 2008

Sjuk...

Det blev ingen skola idag. Känner mig fortfarande risig & har dessutom åkt på en nackspärr som inte är av denna värld, gör hur ont som helst & blir INTE bättre av hostan jag oxå har...men, men lite hostmedicin, alvedon & nässpray så ska man väl bli i form innan jul i alla fall hoppas jag.
Annars inget nytt, mina julgardiner är inte uppe än om nu någon skulle bli förvånad över DET. Imorgon är vi lediga hela bunten så då blir det till att städa (sätter familjen på det & lägger mig själv & mumsar praliner, eller morötter i soffan) & DÅ kanske gardinerna kommer upp...vi får se...

Ha det bra idag!
//Veronic@

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken underbart god kola!!! Det är inte bara jag som älskar den. Tyvärr...
    Tack för att du delar med dig!
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!