tisdag, december 30, 2008

"The Snowman" på barnkanalen!!!

Ja, jag vet att jag gör reklam lite sent men, men. Barnen & jag blev superglada (som alla tidigare år) när vi såg att "The Snowman" visades på tv:n idag. Vi satt som klistrade framför filmen & jag tror lilleman fällde en tår mot slutet när snögubben inte finns kvar på morgonen & lille pojken blir så ledsen. Minns att jag själv blev så tagen när jag var barn, delvis oxå för att musiken är så vacker & tillsammans med filmen blir det superb.
Nu kör vi "Walking In The Air" med Nightwish på högsta volym, allt enligt killarnas önskan. Den är verkligen bra, tröttnar aldrig (finns under musik etiketten för er som vill höra).

Nu ska vi göra oss redo för en heldag i stan, först fikabesök hos min kära vän H & hennes goa barn & man & sedan ska vi bli bjudna på mat på pappa P:s båt idag, ska bli kanonkul!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!