onsdag, december 31, 2008

Huvudvärk...

Årets sista dag började med en bejublande huvudvärk som sitter som en smäck innanför pannbenet. Tyvärr är det en migränkänning jag har som jag INTE blir av med. Det värsta med mina attacker är att jag absolut inte kan ligga & vila, då blir det värre & jag mår illa så nu sitter jag & lyssnar på "Iron Maiden" !?!?!?! & har käkat migränmedicin varvat med alvedon så vi får se hur det slutar. Blir nog minimalt med alkohol ikväll i alla fall...


Förberedelserna är så gott som klara inför kvällens partaj. Gästerna är bjudna & beräknas ankomma enligt sedvanlig tidtabell, alltså runt 17.
Vi är 4 goa familjer som ska stångas runt med barnen, äta god mat & kanske smälla en & annan raket. Hoppas på ett högt JA när jag erbjuder alla att vara med på årets sista karaoke, kan bli en höjdare.
Återkommer med vidare sanningar & lögner imorgon eftermiddag.

Nu önskar jag alla mina kära släktingar, vänner & alla er andra som tittar in på min blogg

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!