torsdag, december 11, 2008

Såååå trött!

Jag är så trött idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen...jag är i alla fall glad över att jag slutade tidigt & tänkte faktiskt muta kidsen med en bra film & då mest för att få slumra en stund själv, vad skönt det skulle vara. Jag började visserligen jobba i ottan idag så det är inte så konstigt men faktum är att ögonen gick i kors (ja, det var verkligen jättesvårt att hålla dem uppe) & jag höll på att somna emedan jag läst sagaunder vilan idag. Men sedan gick vi ut & det var minsann skönt det. Jag gillar ju att vara ute & alla barnen tycker det är kalasskoj de med. Lite kallt & ruggigt men vad gjorde det? Vi byltade på oss & barnen så det är inga problem.

Mitt problem kom när jag skulle gå hem. Lilleman är som vanligt med på allt & älskar att gå hem, men storebror....han närmast tjöt & drog benen efter sig så vår promenad hem från skolan som normalt tar max 10 minuter (& då har vi stannat & tittat på hästar eller nåt) tog idag hela 35 minuter... inte konstigt att man är trött...Nåväl, det gav med sig när vi om hem & in i värmen. En god glass & lite barnprogram en stund gör susen.

, nu ska jag ta mig till soffan jag med & vila en stund.

//Veronic@

1 kommentar:

  1. Va skönt att ni mår bättre!! Har dåligt samvete för att jag inte ringt upp ännu... fy på mig, men jag vet att du vet hur det är ;) Nu jobbar jag helgen så det lär vl inte bli av nu heller :(

    Vilka fina lo´s du gör från bröllopet! Ni var så himla fina bägge två den dagen och det är med en massa fina minnen som man ser på bilderna. Är så glad att vi fick vara med och dela den dagen med er! :D

    kramisar Sandra som loooovar att ringa SNART!

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!