onsdag, december 10, 2008

Lösa tänder...

Nu har det hänt! Efter att ha sett storebrorsan tappa tand efter tand (5 stycken för er som inte hängt med =O) så har lilleman nu fått en lös tand. Hela dagis är nu i vetskap om denna fenomenala händelse & det är ett stort ögonblick för en mor att se sin minsta ponke bli så glad över en liten lös tand. Hoppas han tappar den snart för han längtar såååå efter tandfen.

Jag jobbade idag & barnen var på dagis & fritids/skola. De tyckte verkligen det var kul att komma åter efter ett par dagar hemma i sjukstugan. Jag tyckte det var otroligt skönt själv att vara tillbaka & längtar redan tills imorgon då det är dags igen. Börjar visserligen tidigt som attan men slutar ju tidigare oxå så det blir kanonbra dag tror jag Vi ska åka & handla lite klappar till far i stugan & slappa med en eventuell fika, får se vad som hinns med.
Tänkte ta morgondagens tillfälle i akt att hänga upp julgardinerna....Ja, jag vet. Lite sent ute va'? Jag BRUKAR faktiskt vara klar med allt julstök inkl. bak & godis & pepparkakshus innan Lucia men jag vet inte vad det är i år, hinner ingenting...Ändå har man ju varit hemma ett par dagar & INTE varit sjuk som resterande medlemmar av familjen...Men imorgon ska de upp!!! (kanske.....)

nu ska jag gå & lägga mig i vår nya supersköna säng. Sover riktigt bra & längtar tills jag ska få gå & lägga mig & vill helst inte kliva upp...Får ta en rejäl sovmorgon på söndag tror jag...

Ha det gött & sov så sött!
//Veronic@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!