söndag, juni 14, 2009

En lugn lördag...

...har vi haft idag. Jag har pysslat en hel del med mitt projekt, jättekul.
Killarna har varit ute & inne alltefter hur regnet kom & gick. De har lekt med grannen precis hela dagen & gick inte in förrän kl.20,30 idag =O) Sedan somnade de efter kvällsmaten bums!

Idag har vi ätit en riktigt god lördagsmiddag.
Falukorv med makaroner (snabbmakaroner dessutom) hehehe, allt va' klart på en kvart & sedan slappade vi en stund i soffan & kollade på "Madagaskar 2" & den va' bra...det lilla jag såg....slumrade visst till en stund för ovanlighetens (!!???!!) skull...
Självklart åt vi lite godis även denna lördag & självklart va' det lika gott som alla andra lördagar...
Men som sagt va' annars har dagen varit lugn & skön, grannarna till vänster kom in en sväng & snackade lite om vårt första pris & de andra priserna vi fick. Vi snackade oxå vårt favvoämne, nämligen renovering & inredning. Det tycker vi om. I alla fall jag & frun i grannhuset =o)

Nu ska jag lägga mig & läsa en bok jag fick låna av grannarna.kommer inte ihåg vad den hette men jag kommer självklart ge en recension när jag är färdig.
I hopp om att morgondagens väder blir bättre än de senaste dagarnas rent ut sagt skitväder tackar jag för mig & säger

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!