fredag, juni 26, 2009

Sommarlov!!!

Ja, idag har vi så kallat börjat vårt sommarlov. Jag jobbade förmodligen min sista dag i onsdags & det firade vi med en glass på stan emedan vi handlade inför hela helgen.
Innan dess vaknade vi vid 8 (skönt) & jag klippte gräsmattan & killarna lekte.

Efter vårt stadsbesök med ett inbokat möte där killarna skötte sig exemplariskt, packade vi fikakorg & badkläder & åkte ner ett par timmar till sjön. Vi blev själva efter 20 minuter & killarna badade & roade sig själva. Jag höll mig på land för att ha bättre uppsikt (hehehe) över mina badande grabbar.

Väl hemma blev det lite TV innan läggdags & vi va' alla trötta & grabbarna somnade strax. Jag la' mig faktiskt vid 22 tiden & orkade knappt läsa men det va' bara skönt. Då kanske morgondagen inte blir så sen med en lång sovmorgon...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!