onsdag, juni 10, 2009

Radio Blekinge =O)

Nu har jag blivit intervjuad av radio Blekinge angående vår stora vinst i tävlingen Energismarta grannar. Jag va' super nervös & glömde berätta att resan dit också är en chans till ytterliggare en vinst, det är nämligen då vi får se om vi är bäst inte bara i Sverige utan även i Europa. Spännande.

Sändningen med min nervösa & skakande stämma kommer vara nu i eftermiddag mellan klockan 15 & 16 trodde reporten.
Här kommer länken till radiostationen:
http://www.sr.se/blekinge/

Ha en bra dag!

Senare kommer jag ge bilder & tankar från min lille junior som idag slutade ettan! En fullspäckad dag redan nu & klockan är inte ens tolv =O)

2 kommentarer:

  1. Jag o barnen hörde dig i bilen.:D Jätteglad för att du la ut tiden här så vi fick möjligheten att höra dej "live". Kändes speciellt. Gud vad bra du gör dig i radio! Otroligt proffessionell lät du. Heja Veronica!

    Nu saknar vi er ännu mer. Tomas går på semester om en vecka. Vi lär komma o våldgästa er.;) Kramar kramar till underbara Veronica, jag är stolt att vara din vän.=)

    SvaraRadera
  2. Va' roligt gumman! Glad jag blir =O) Klart ni ska komma & våldgästa oss!!! Kom när ni vill så grillar vi lite korv & lattjar litegranna.
    Kram
    //Veronica

    SvaraRadera

Hej! Vad kul att Du vill skriva en rad!